Admassive Group powołuje Merlin Publishing, chce wydawać książki, pisma i gry

Firma Admassive Group, kontrolująca poprzez Topmall sklep internetowy Merlin.pl, utworzyła nową spółkę o nazwie Merlin Publishing, która ma się zajmować działalnością wydawniczą oraz produkować gry i zabawki. Powołanie nowej firmy wynika ze strategii Admassive Group na lata 2017-2018.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Admassive Group powołuje Merlin Publishing, chce wydawać książki, pisma i gry

Nowa spółka została utworzona bezpośrednio przez firmę Merlin Group S.A., która jest kontrolowana (za pośrednictwem Topmall) przez Admassive Group.

Według komunikatu giełdowego przedmiotem przeważającej działalności nowej spółki będzie działalność wydawnicza (książki, gazety, czasopisma), a także produkcja gier i zabawek.

Powołanie Merlin Publishing jest jednym z etapów realizowania strategii Admassive Group na lata 2017-2018. Zakłada ona poszerzenie zakresu działań Merlin Group na rynku i powrót w 2018 r. do poziomu sprzedaży przekraczającego 100 mln zł.

Ponadto strategia Admassive Group zakłada uruchomienie projektu Merlin Business Services - portfolio usług dla polskich producentów, właścicieli marek oraz dystrybutorów które pomogą uruchomić bądź zwiększyć sprzedaż przez internet nie tylko w Polsce, ale również za granicą.

Oferta spółki ma obejmować szeroki zakres usług B2B, począwszy od logistyki dla działalności e-commerce (magazynowanie, pakowanie, różne formy dostawy zamówień do klienta i obsługę zwrotów), przez wielokanałową obsługę klienta, tworzenie sklepów internetowych w oparciu o własną platformę informatyczną, aż po skuteczny marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej