Adriana Misiorska przeszła z GroupM do SalesTube

Do zespołu agencji Sales Tube (należącej do Group One) dołączyła Adriana Misiorska. Będzie odpowiadała za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adriana Misiorska, dołączając z początkiem kwietnia do zespołu Sales Tube, objęła stanowisko SEM strategist.

Do jej zadań w agencji należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. Ma wzmocnić kompetencje SalesTube w zakresie bieżącej optymalizacji prowadzonych działań PPC. W ramach bieżących projektów Misiorska będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży turystycznej, a dodatkowo wesprze zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.

Z segmentem SEM Adriana Misiorska związana jest od ponad 5 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w GroupM, gdzie przez ostatnie dwa i pół roku pracowała na stanowisku starszego specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska