Adrino oferuje formaty Commercial Break zarówno w wersji desktop, jak i mobile. Wśród oferowanych rozwiązań są pakiety: Standard, Full Page oraz Premium, różniące się między sobą wielkością wyświetlonej grafiki. Wszystkie formaty obsługują HTML5, a co za tym idzie, pozwalają na wykorzystanie zaawansowanych kreacji rich mediowych. Rozwiązanie to jest dostępne między innymi na takich portalach, jak eGospodarka.pl, Spidersweb.pl, Styl.fm, Pacjenci.pl, Teleman.pl, Auto.com.pl, Gram.pl oraz w Grupie Eurozet.
„Nasze kreacje są szyte na miarę oczekiwań klientów pod zamawiane przez nich kampanie. Dzięki połączeniu trzech kluczowych cech: angażującej, atrakcyjnej wizualnie kreacji, formatu o bardzo wysokim viewability oraz zasięgu wydawców z naszej sieci, klienci zyskują gwarancję dotarcia do konsumentów z odpowiednim komunikatem” – powiedziała Dorota Łoboda-Kąkowicz.

Partnerem Adrino, który odpowiada za pomiary viewability, jest firma Meetrics. Rozwiązanie Meetrics jest niezależnym narzędziem, spełniającym standardy m.in. IAB oraz Media Rating Council i jest powszechnie wykorzystywane przez reklamodawców oraz agencje reklamowe w Europie. Testowe pomiary formatów Commercial Break od Adrino metodologią Meetrics dają wyniki viewability na poziomie 90%.
„Według raportu Viewability Benchmarks, który przygotowujemy co kwartał, w czwartym kwartale 2019 roku średni wskaźnik viewability dla Polski wynosił 54% (56% dla urządzeń stacjonarnych, 53% dla urządzeń mobilnych). Zatem blisko połowa odsłon, za które w standardowym modelu rozliczeń CPM (Cost Per Mille) płacą reklamodawcy, jest niewidoczna. Pod tym kątem model vCPM, wsparty certyfikowanym pomiarem, jest bardziej transparentny i zasadny. Wprowadzenie tego modelu przez Adrino, jest efektem m.in. naszej długotrwałej współpracy nad monitoringiem i optymalizacją jakości powierzchni” – powiedział Hubert Świtalski, Country Manager Poland w Meetrics.

„Model rozliczeń vCPM dla produktów Commercial Break został wprowadzony przez Adrino w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Dzięki płatności za faktycznie wyświetlone odsłony nasi klienci będą mogli efektywniej planować swoje kampanie reklamowe. Mamy nadzieje, że nasza propozycja spotka się z uznaniem i już teraz mogę powiedzieć, że to dopiero początek zmian, które planujemy na 2020 rok!” – dodała Dorota Łoboda-Kąkowicz, Managing Director w Adrino.











