Adv partnerem Gemius

Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA - badania gemiusTraffic.

Agencja Adv.pl, specjalizująca się w tworzeniu interaktywnych rozwiązań marketingowych, dąży do wprowadzania do swojej oferty innowacyjnych technologii o najwyższej jakości. Z tego powodu zdecydowano się na uwzględnienie w niej badania gemiusTraffic.

Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m. in. informacje: które strony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci.

"Uzyskane informacje pozwalają na elastyczne modyfikowanie zawartości serwisu oraz nawigacji na stronie tak, aby użytkownik szybko docierał do interesujących go treści" - wyjaśnia Rafał Janik z Gemius SA.

Wiedza o zachowaniach i aktywności internautów jest obecnie niezbędna przy projektowaniu skutecznych rozwiązań interaktywnych. Rzetelne dane uzyskane w badaniu gemiusTraffic pozwalają nie tylko przygotować ciekawe koncepcje serwisów internetowych, kontrolować skuteczność działań marketingowych, ale przede wszystkim optymalizować trafność proponowanych rozwiązań w odniesieniu do oczekiwań klientów.

"Kluczem do sukcesu nie jest już tylko oryginalny projekt - niezbędne jest poznanie ciągle zmieniających się i nie zawsze oczywistych preferencji grup odwiedzających dane siedlisko interaktywne" - sugeruje Dyrektor Zarządzający agencji Adv.pl Konrad Pankiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"