Aflofarm zazwyczaj co dwa-trzy lata prowadzi przegląd oferty domów mediowych. Podobnie jest w tym roku. Jak przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl Maciej Bartosik z działu PR firmy, zaproszenie zostało wysłane do kilku agencji mediowych. Ze względu ma klauzulę poufności firma nie podaje ich nazw.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-po-ugodzie-sadowej-zaplaci-mindshare-za-reklamy-w-telewizji-sprzed-3-lat,7173203394627713a ##
Obsługi budżetu tego klienta broni Starcom. Agencja ta pozyskała Aflofarm do współpracy pod koniec 2015 roku przejmując tego klienta od Mindshare Polska (GroupM).Obsługę firmy rozpoczęła na początku 2016 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-przejmuje-trec-nutrition-jaromir-sroga-nowym-prezesem,7171221793630337a ##
Zwycięska agencja zostanie wybrana jeszcze w listopadzie br. Będzie pracować dla Aflofarmu od początku 2019 roku. Zajmie się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy w telewizji. W pozostałych mediach reklamy kupowane są we własnym zakresie przez dział marketingu Aflofarmu.

Kreacją reklam marek leków OTC i suplementów diety Aflofarmu zajmuje się wewnętrzny dział tej firmy. Niektóre z nich budzą wątpliwości różnych instytucji. W lipcu br. np. Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał spółce wycofanie reklam Lipomalu i Neosine Forte uznając, że wprowadzają one w błąd. Z kolei w lutym br. UOKiK zganił firmę za reklamę Magmisiów stwierdzając, że pokazani w niej pedagog szkolny i małe napisy mogą być mylące.
W listopadzie ub.r. ten UOKiK nałożył na pabianicką spółkę 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety Renopuren Zatoki sugerujących, że to leki a nie suplementy diety .Aflofarm od kilku lat jest największym reklamodawcą w polskich mediach. Niezmiennie zajmuje pozycję lidera pod względem wydatków reklamowych na media tradycyjne i tv (bez internetu). Utrzymuje pierwsze miejsce, mimo że od kilku miesięcy zmniejsza w skali roku budżet reklamowy średnio o kilka proc.











