Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska przegląda oferty domów mediowych pod kątem obsługi mediowej kampanii zlecanych do telewizji. Budżetu klienta broni należący do Publicis Media dom mediowy Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom

Aflofarm zazwyczaj co dwa-trzy lata prowadzi przegląd oferty domów mediowych. Podobnie jest w tym roku. Jak przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl Maciej Bartosik z działu PR firmy, zaproszenie zostało wysłane do kilku agencji mediowych. Ze względu ma klauzulę poufności firma nie podaje ich nazw.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-po-ugodzie-sadowej-zaplaci-mindshare-za-reklamy-w-telewizji-sprzed-3-lat,7173203394627713a ##

Obsługi budżetu tego klienta broni Starcom. Agencja ta pozyskała Aflofarm do współpracy pod koniec 2015 roku przejmując tego klienta od Mindshare Polska (GroupM).Obsługę firmy rozpoczęła na początku 2016 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-przejmuje-trec-nutrition-jaromir-sroga-nowym-prezesem,7171221793630337a ##

Zwycięska agencja zostanie wybrana jeszcze w listopadzie br. Będzie pracować dla Aflofarmu od początku 2019 roku. Zajmie się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy w telewizji. W pozostałych mediach reklamy kupowane są we własnym zakresie przez dział marketingu Aflofarmu.

Kreacją reklam marek leków OTC i suplementów diety Aflofarmu zajmuje się wewnętrzny dział tej firmy. Niektóre z nich budzą wątpliwości różnych instytucji. W lipcu br. np. Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał spółce wycofanie reklam Lipomalu i Neosine Forte uznając, że wprowadzają one w błąd. Z kolei w lutym br. UOKiK zganił firmę za reklamę Magmisiów stwierdzając, że pokazani w niej pedagog szkolny i małe napisy mogą być mylące.

W listopadzie ub.r. ten UOKiK nałożył na pabianicką spółkę 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety Renopuren Zatoki sugerujących, że to leki a nie suplementy diety .Aflofarm od kilku lat jest największym reklamodawcą w polskich mediach. Niezmiennie zajmuje pozycję lidera pod względem wydatków reklamowych na media tradycyjne i tv (bez internetu). Utrzymuje pierwsze miejsce, mimo że od kilku miesięcy zmniejsza w skali roku budżet reklamowy średnio o kilka proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online