Agata Chwedczuk tworzy agencję po PRostu PR

Z początkiem września swoją działalność rozpoczęła po PRostu PR - agencja public relations i social media, specjalizująca się w obsłudze mniejszych firm i przedsiębiorców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszym klientem firmy jest przedszkole Oxford Kids z Zielonki pod Warszawą, dla którego po PRostu PR stworzy i będzie moderować fanpage na Facebooku.

Agencja specjalizuje się w kompleksowym planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych i PR - od analizy konkurencji, analizy SWOT, po przygotowanie rekomendacji odpowiednich działań promocyjnych dla klienta.

Założycielką po PRostu PR jest Agata Chwedczuk - absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność Marketing Medialny i Public Relations). Z mediami, public relations i marketingiem związana jest od 7 lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała publikując dla "Dziennika Wschodniego" i "Rzeczpospolitej". Pracowała jako konsultant ds. PR w agencjach Pegasus Public Relations i Fokus Public Relations. Przez cztery lata zajmowała się ofertami na abonament i mix w dziale marketingu PTK Centertel (Orange Polska).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele