Agata Kankowska i Zuzanna Oczko awansowały w Big Picture

W zespole korporacyjnym agencji Big Picture awans na stanowisko PR consultant otrzymała Agata Kankowska. W dziale lifestyle Zuzanna Oczko otrzymała promocję na stanowisko junior PR consultant i kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów agencji z obszaru FMCG.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agata Kankowska i Zuzanna Oczko awansowały w Big Picture
Agata Kankowska i Zuzanna Oczko

Agata Kankowska 1 lutego obejmie funkcję PR consultant, a do jej kluczowych klientów należą Mondelez Polska, Reckitt oraz Syrena RE.

Kankowska pracuje w zespole PR korporacyjnego, który zarządzany jest przez Alicję Górkę-Pruszczak. Swoją zawodową przygodę z PR-em zaczęła w 2019 roku w ViacomCBS Networks Polska. Wspierała komunikacyjnie marki telewizyjne, m.in. MTV Polska, Comedy Central Polska, Paramount Channel HD i Nickelodeon Polska. Wcześniej, przez blisko 2 lata pracowała dla brytyjskiej agencji pozyskiwania talentów, realizując projekty dla Deloitte UK i Santander. Jest absolwentką komunikacji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz kulturoznawstwa na SWPS w Warszawie.

Zuzanna Oczko w agencji Big Picture realizuje projekty z obszaru lifestyle dla klientów z branży FMCG m.in. dla marek z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.) czy Wasa, a także wspiera zespół obsługujący biuro prasowe marek Panasonic i Technics. W ramach powierzonych działań PR odpowiada m.in. za promocję nowości produktowych, kontakty z mediami, realizację działań branded content, czy współprace z influencerami.

Do projektów, które realizowała w ostatnich miesiącach należą m.in. komunikacja 120 urodzin marki Milka, promocja kolejnej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, czy wsparcie kluczowych produktów Mondelez, m.in. nowej odsłony czekolady Milka Delicate Dark, czy nowości Oreo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą