W najbliższym czasie każdy salon sieci Agata Meble zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.
Odświeżenie wizerunku marki to konsekwencja zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Meble pozostają w ich ofercie najważniejszym elementem, ale coraz większy udział mają akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne, czego potwierdzeniem jest skrócenie nazwy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy mają posiadać wspólną markę Agata.

Koncept nowego logo został oparty na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę.
Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces na wielu płaszczyznach obecnie wdrażany, który ma potrwać przez najbliższe miesiące. Następnie planowana jest kampania informacyjna skierowana bezpośrednio do klientów.
Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest agencja reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.











