Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach

Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach. Opracowała dla marki strategię komunikacji w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku.

– Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem przekonana, że Ancymony i Heinz stworzą razem angażującą i pełną humoru komunikację. Praca z taką marką daje naprawdę mnóstwo satysfakcji – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

– W kanale social media postawiliśmy sobie ambitne cele. Wierzę, że wdrożenie nowej strategii przygotowanej przez agencję Ancymony pozwoli nam je osiągnąć i przyniesie założone efekty – komentuje Olena Ryptyk, brand manager, Heinz.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.

Za obsługę mediową Heinz w Polsce odpowiada Carat Polska (grupa dentsu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"