Współpraca rozpoczęła się w marcu i obejmuje wszystkie kategorie produktowe w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, TVC, POS i aktywacji niestandardowych. Cut The Mustard zajmuje się również wdrażaniem strategii social media, a także obsługą stałą tych kanałów.
- Sam proces przetargowy był dla nas niezwykle ciekawym, zarówno z uwagi na zakres, precyzyjnie określone oczekiwania - w tym także dotyczące organizacji pracy agencji - jak i same wyzwania, które stoją przed marką.Już na etapie przetargu stworzyliśmy silny, stały zespół złożony ze specjalistów, który najlepiej odpowiedział na zadanie i do tego przekonał, że z sukcesem poprowadzi wszystkie działania w obsłudze marek Electrolux - mówi Karolina Witecka, CEO i co-owner Cut The Mustard.
Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Jedną z ostatnich kampanii Electroluxa, w której promowany był odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9 realizowały agencje Feno, Zenith i 2BUP Consulting.











