Agencja Eleven z Marcinem Bełzą i One w nazwie

W agencji marketingowej Eleven do Tomasza Bartnika-Mazeranta i Franciszka Toeplitza jako partner dołączył Marcin Bełza, poprzednio związany z 4Frame i Master-Media. Jednocześnie firma zmienia nazwę na One Eleven.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działająca od ponad roku agencja Eleven pozycjonuje się jako pracownia koncepcyjna. dostarczająca rozwiązania ze wszystkich dziedzin marketingu i komunikacji zarówno dla firm i marketerów, jak też agencji reklamowych, brandingowych czy domów badawczych. Firmę założyli Tomasz Bartnik-Mazerant (na zdjęciu z lewej), wcześniej związany m.in. z Saatchi & Saatchi Polska, Grupą DDB, Stratosferą i PZL (przeczytaj o nim więcej), oraz Franciszek Toeplitz (na zdjęciu z prawej), wcześniej pracujący m.in. w DDB, McCann- Erickson, Change Integrated i Saatchi&Saatchi.

- Specjalizujemy się w rozwiązywaniu wszelkich zagadnień strategiczno-kreatywnych bez względu na poziom trudności oraz rozmiar danego zadania - od dużych realizacji dla spółek typu FMCG, poprzez projekty strategiczno-analityczne dostarczane na potrzeby dyrektorów marketingu, po mniejsze, ale równie satysfakcjonujące prace designerskie czy packagingowe - opisuje Tomasz Bartnik-Mazerant. - Wraz z rozwojem firmy, okazało się, że potrzebujemy profesjonalnego systemu zarządzania projektami i dobrze by było nasze kompetencje uzupełnić o wiedzę związaną ze sprzedażą i shopper marketingiem. W tym momencie właśnie pojawił się Marcin Bełza, z którym zaprzyjaźniliśmy się jeszcze na etapie wstępnych rozmów - dodaje Franciszek Toeplitz.

Marcin Bełza przez ostatnie 5 lat pracował w agencji 4Frame, którą zresztą założył. Ponadto w 2008 roku uruchomił agencję mediową Master-Media. Wcześniej pracował m.in. jako group account director w Grupie Saatchi & Saatchi.

grafika

W związku z dołączeniem Marcina Bełzy agencja Eleven zmienia nazwę na One Eleven. Firma oferuje obecnie kompleksowy zakres działań: od ATL-u, przez shopper marketing, po brand design, digital i PR. - Nasza agencja jest oparta na prostej strukturze: indywidualnym prowadzeniu każdego z projektów przy umiejętnym dobieraniu autorskich zespołów specjalistów. Sprawdziliśmy już, że takie zorganizowanie daje ponadprzeciętne rezultaty - dużo sprawniej i efektywniej kosztowo jesteśmy w stanie realizować bardzo zaawansowane projekty - przekonuje Bełza.

Obecnie w One Eleven pracuje na stałe osiem osób, a do projektów są dodatkowo zatrudniani współpracownicy. Najważniejszym klientem agencji jest Gourmet Foods z marką Dilmah.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady