Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną

Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding przygotował Bożydar Kaniewski, head of arts agencji Feeders.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Feeders ma nową identyfikację wizualną

Obok warstwy wizualnej, agencja po dwóch latach od założenia zmienia swój manifest, który zostaje ujęty w haśle “Scroll-stopping advertising”.

Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency, zmiany kometuje: - Niezależnie do jakiego touchpointu dedykowana jest kampania, prędzej czy później trafi ona na małe, dotykowe ekrany odbiorców. Czy to w formie filmu na Youtube, Insta Stories u influencera, czy notki prasowej. By zatrzymać scroll każda idea, niezależnie od formy w jakiej pojawi się na feedzie, musi wywołać emocje - dać rozrywkę, wzruszyć lub edukować. Stąd powstał pomysł na #ScrollStoppingAdvertising, czyli komunikację, która wygrywa walkę o uwagę konsumenta.

- Połączenie dwóch liter E w nowym logotypie symbolizuje treści wyświetlane w feedzie; w dynamiczny, nowoczesny i skondensowany sposób. Użyta typografia podkreśla rozrywkowy charakter Feeders Agency. Natomiast wyrazista i żywa kolorystyka kontrastująca z bielą, podkreśla energię agencji oraz wyróżnia logo Feeders wśród marek obecnych na rynku - mówi Bożydar Kaniewski, head of arts Feeders.

grafika

Na górze nowe logo Feeders Agency, na dole poprzednia wersja

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"