Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy

Honda Europe rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną w Europie. Do współpracy wybrała japońską agencję Hakuhodo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy

Honda Europe podpisze umowę z Hakuhodo na okres trzech lat. Agencja będzie odpowiadać za obsługę strategiczno-reklamową firmy na większości europejskich rynków. Choć kontraktu jeszcze nie podpisano, agencja już została poinformowana o decyzji tego producenta samochodów.

Hakuhodo pokonała w przetargu takie agencje, jak Mcgarrybowen, Joint i Wieden+Kennedy London. Z tą ostatnią agencją Honda będzie kontynuować współpracę przy takich projektach, jak np. sponsoring Channel 4.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że niepewność Brexitu zmusiła koncern Honda do wyboru agencji o silniejszej pozycji w Europie, niż londyńskie agencje Wieden+Kennedy, Mcgarrybowen czy Joint. Hakuhodo, które ma dominującą pozycję w rejonie APAC, ma też swoje biura w Niemczech.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa