Agencja iProspect wygrała przetarg Link4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy ubezpieczeniowej Link4. Umowa ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja iProspect wygrała przetarg Link4

Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy.

- Link4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu Link4.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Informują jedynie, że współpraca będzie długofalowa.

W zakresie kreacji reklam Link4 współpracuje m.in. z 2012 Agency, media do kampanii ubezpieczyciela planuje i kupuje Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu