Agencja Magnifico opuszcza giełdę New Connect i rozwija usługi visual merchandisingowe

Z notowanej na giełdzie spółki Magnifico SA wydzielono agencję public relations Magnifico, która będzie działać tak jak dotychczas, ale w formie prawnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Jej szefową jest Karolina Maria Siudyła, a w ofercie agencji w najbliższym czasie pojawią się jako nowości usługi z zakresu visual merchandisingu. Natomiast większościowe udziały Magnifico SA przejmuje fundusz Equimaxx.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja Magnifico opuszcza giełdę New Connect i rozwija usługi visual merchandisingowe
Karolina Maria Siudyła

W październiku ub.r. Magnifico SA podpisała z funduszem Equimaxx, specjalizującym się w transakcjach odwrotnego przejęcia, umowę sprzedaży 67,5 proc. swoich akcji, wcześniej należących do Karoliny Marii Siudyły i spółki Celetis Holdings,. Warunkiem transakcji było wydzielenie z Magnifico SA agencji public relations (wraz z jej wszystkimi pracownikami, umowami, doświadczeniem, know how i infrastrukturą) do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

We wtorek Magnifico SA poinformowała, że podpisała z Equimaxx umowę sprzedaży 95,8 proc. udziałów Magnifico sp. z o.o. za cenę 1,13 mln zł. - Zapłata za udziały nastąpi w ciągu roku od dnia zawarcia umowy, a przejście własności udziałów nastąpiło w chwili zawarcia umowy - podano. z której zarządu odeszła już Urszula Niewirowicz (pełniąca funkcję członka). Karolina Maria Siudyła na razie sprawuje funkcję prezesa.

W ten sposób agencja Magnifico opuszcza rynek giełdowy New Connect, na którym zadebiutowała we wrześniu 2010 roku. - W tym okresie moim głównym zadaniem, oprócz przygotowywania strategii dla klientów i zarządzania działaniami firmy, była odpowiedzialność przed inwestorami, czyli m.in. nadzorowanie wszystkich umów i polityki informacyjnej. Było to bardzo cennym doświadczeniem i nie żałuję ani chwili spędzonej na małym parkiecie, niemniej jednak teraz ponownie chciałabym się skupić na bieżącej obsłudze klientów oraz zdobyciu nowych, głównie z sektorów mody, designu, dbania o urodę, lifestyle’u i produkcji telewizyjnych, w których mamy największe doświadczenie i kompetencje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Maria Siudyła.

Oferta Magnifico zostanie w najbliższym czasie poszerzona o usługi visual merchandisingu, czyli przygotowywanie wystroju wnętrz sklepowych zgodnie z zasadami marketingowymi. - Chcę wykorzystać na naszym rynku wiedzę, jaką zdobyłam w tym zakresie w Londynie i Mediolanie w minionym roku. W marcu uruchomimy też showroom modowy dla marek, które już obsługujemy i z którymi w najbliższym czasie zaczniemy współpracę - zapowiada Siudyła.

Agencja Magnifico zatrudnia 10 etatowych pracowników oraz współpracuje z 6 konsultantami. Obecnie obsługuje takie podmioty jak m.in. Rochstar Production, Le Desir, Kazar, Floral Moral, Corning, Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji