Reorganizacja w koncernie Omnicom Commerce, do którego należy Molecular związana z przejęciem sieci Flywheel, nie wpływa na funkcjonowanie Molecular Creative - agencja zachowa autonomię. Obecnie zespół kreatywny realizuje kampanie dla marek takich, jak mBank, Superbet, Good Valley, Gallo, Mlekpol, Mercedes-Benz, Pure City, Alivia.
Managment team Molecular Creative to zespół, który tworzą: Katarzyna Włodarczyk (managing director), Bartek Klimaszewski (executive creative director), Bartosz Gomólka (head of planning), Agata Klusek, (new business manager).
W 2017 roku założono Molecular, który stał się globalnym hubem e-commerce sieci BBDO. W 2022 roku agencja osiągnęła najlepsze finansowe rezultaty w 30-letniej historii firmy, by w marcu 2023 roku przejść rebranding z BBDO W-wa na Molecular Worldwide - agencję obejmującą Molecular Commerce i Molecular Creative.

Agencja strategiczno-kreatywna Molecular Creative to dziś 40-osobowy zespół (w całym Molecular Worldwide pracuje ponad 90 osób), działający w Warszawie.











