Agencja Plej odświeżyła wizerunek

Agencja marketingu zintegrowanego Plej odświeżyła swój wizerunek wprowadzając nowe logo i zmieniając system identyfikacji wizualnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak mówią szefowie agencji Plej, jej brand experience stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. Dlatego od teraz identyfikacja Plej będzie miała otwartą strukturę. - Uznaliśmy, że identyfikacja nie musi być zamkniętym bytem. Powinna dawać członkom zespołu szansę wpływu na jej wygląd przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku agencji - mówi Anna Rogowiecka, marketing & PR director Plej.

Poszczególne elementy logo zostały zaprojektowane w nawiązaniu do prostych figur geometrycznych, które są nieodłącznym elementem codziennej pracy agencji. Dopełnieniem znaku są patterny wpisane w litery. Znak tworzy otwartą strukturę, podkreślając specyfikę firmy. Logo kończy czerwona kropka, która pełni funkcję puenty. Kształt okręgu ukazuje synergię poszczególnych działów agencji, a czerwony kolor łączy tła używane do wypełnienia logotypu, dzięki czemu kolorystyka pattern-ów zawsze posiada wspólny akcent.

grafika

Autorem nowej identyfikacji wizualnej Plej jest Filip Pniewski. Za kreatywną stronę rebrandingu odpowiadali pracujący w agencji: Łukasz Gumowski – creative partner, Agnieszka Stypa – creative director, Monika Świątek-Król – deputy creative director, Jacek Budzikowski – digital manager, Aneta Jalowska – client service director oraz Anna Rogowiecka – marketing & PR director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu