Agnieszka Derewońko jako chief operating officer zajmie się strategią rozwoju agencji oraz zarządzaniem agencją, w tym finansami i administracją.
- Jako chief operating officer Polotu odpowiadam za działania operacyjne firmy, które pozwalają lepiej funkcjonować całemu zespołowi oraz współtworzę komfortowe środowisko sprzyjające swobodnej kreatywności, będącej DNA naszej agencji – mówi Agnieszka Derewońko. – Z kolei w kontaktach z klientami zapewniam wsparcie i zrozumienie, które procentuje sukcesem po obu stronach – dodaje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-polot-dawid-kazmierczak-przestrzen ##
Agnieszka Derewońko przeszła z Dragon Rouge
Agnieszka Derewońko poprzednio w Dragon Rouge prowadziła projekty na kilku rynkach dla takich klientów jak: Sanex, Palmolive, Protex i Soupline, wcześniej w McCann dla Coca-Cola i Wyborowa. Specjalizuje się w reklamach BTL, ATL i brandingu.

Do obowiązków Kamili Olasek jako head of content & moderation, oprócz kreacji contentu, należało będzie zarządzanie 10-osobowym zespołem social media oraz moderacją.
Kamila Olasek od 10 lat związana jest z obszarem mediów społecznościowych. W Wirtualnej Polsce jako szefowa działu Social Media odpowiadała za media społecznościowe dla 10 zespołów redakcyjnych i 30 profili na samym Facebooku. W Agorze zrealizowała szereg projektów i kampanii promocyjnych dla serwisów z portfolio Gazeta.pl w tym m.in.: wprowadzenie jednego z pierwszych formatów social wideo na polskim rynku – Hapsa i rozwój startup’u Dzieciociuszek.











