Powstała agencja mediowa Rozgłos

Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała założyły agencję mediową Rozgłos, oferującą obsługę mediową full service od strategii po egzekucję oraz consulting mediowy. Nowa marka powstała z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Łącząc trójstronne doświadczenie (mediowe, klienckie, wydawnicze) Rozgłos ma oferować nie tylko kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii, ale także możliwość współpracy konsultingowej i koncepcyjnej.

Zwiększenie efektywności idei kampanijnych Rozgłos chce osiągnąć lepszym integrowaniem badań ilościowym z jakościowymi, wykorzystywaniu know-how z zakresu psychologii i percepcji, ale także nowym podejściem do pracy z zespołem tworzącym ideę kampanii.

Typowy mediowiec poznaje ideę na samym końcu procesu, nie ma szans poczuć jej wyjątkowości. Często także nie ma odpowiednich kompetencji. Dlatego pracujemy blisko z teamami kreatywnymi od samego początku, ale i planujemy zatrudnienie wewnętrznych ekspertów, by wspierali kreatywnie naszych mediowców - mówi Patrycja Puchała, założycielka Rozgłosu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dawid-kazmierczak-tworzy-nowa-oferte-social-media-content-w-agencji-przestrzen ##

Paulina Złotnicka, Patrycja Puchała i Przestrzeń tworzą Rozgłos

Założycielkami i współwłaścicielkami Rozgłosu są Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała. Trzecim właścicielem jest agencja Przestrzeń. Wspólnicy nie podają struktury własności udziałów. Rozgłos to kolejna obok studia projektowego Wyraz niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

- Rozgłos to agencja mediowa, która buduje strategie mediową w synergii z strategią biznesową i ideą kreatywną – w tym zakresie współpracujemy z Przestrzenią oraz z innymi agencjami kreatywnymi dla klientów spoza portfolio Przestrzeni.  Uzupełniamy kompetencje agencji kreatywnych i od samego początku procesu pokazujemy, jak stworzona przez nich idea kreatywna może pracować na touchpointach mediowych, dając klientowi tym samym w pełni efektywną biznesowo rekomendację - przekazała nam Anetta Gołda, odpowiedzialna za komunikację agencji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przestrzen-captain-jack ##

Paulina Złotnicka doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji (Mindshare, Starcom), jak i klienckiej (Kompania Piwowarska, Coty, Żywiec Zdrój i Danone), łącząc obszar mediów z rozwiązaniami digital, PR, badaniami i projektami marketingowymi. Jak opisano w komunikacie dla mediów, "współtworzy Rozgłos, by wcielać w projekty swoje przekonanie, że marketing powinien budować biznes, a egzekucja to najlepsza wizytówka mediowej strategii".

Patrycja Puchała doświadczenie zdobywała po stronie wydawców, jak i agencji. Współpracowała m. in. z Ringier Axel Springer Polska czy ZPR Media. Branded content i kampanie wychodzące poza standardowe ramy to jej konik. Planowała i prowadziła projekty mediowe w obszarze online i offline dla takich marek jak P&G, Orcla Care, J&J, BMW, czy Avon.

Agencja Rozgłos pracuje już m.in. dla klientów: Health Labs Care, Rodowita, czy Lovi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą