Firma Semcore specjalizuje się w SEO, reklamie online oraz strategiach digital dla e-commerce. Na co dzień wspiera marki w zwiększaniu sprzedaży poprzez lepszą widoczność w internecie i skuteczne kampanie marketingowe.
Teraz swoje doświadczenie i know-how wykorzysta również we współpracy z Lechem Poznań, m.in. przy sklepie internetowym.
Logotyp marki już jest obecny w przestrzeniach obiektu przy Bułgarskiej, co mogli zauważyć kibice Kolejorza będący na ostatnich meczach na Enea Stadionie.
– Lech Poznań to klub o niezwykłej tradycji i ogromnej społeczności. Cieszymy się, że możemy połączyć siły i wspólnie pracować nad wzmocnieniem obecności Kolejorza w internecie, co pozwoli klubowi jeszcze skuteczniej rozwijać komunikację i angażować kibiców – mówi Marcin Stypuła, CEO Semcore.
Semcore działa od 2013 roku w Poznaniu i specjalizuje się w SEO, reklamie online oraz strategiach digital dla e-commerce. Zaufały jej marki takie jak Yes, Answear, GLS i Oshee, które wspiera w zwiększaniu sprzedaży i umacnianiu widoczności w Internecie.












