Agencja Spot and Dot zrealizuje kampanię nowego zapachu Axe

Agencja kreatywna Spot and Dot wygrała przetarg na obsługę reklamową działań internetowych promujących nowy zapach Axe Ice Chill, marki należącej do Unilever Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Spot and Dot zrealizuje kampanię nowego zapachu Axe

Praca agencji skupi się głównie na kreatywnych działaniach online z intensywnym wykorzystaniem youtuberów i influencerów, którzy będą zwracać się do wybranych grup targetowych. W kampanii wykorzystane zostaną głównie kreacje video i bumpery, które pozwolą zachować spójność komunikacji w sieci z globalnymi aktywnościami w ATL.

Kampania promować będzie nowy zapach Axe Ice Chill, który obniża temperaturę skóry o 6 stopni Celsjusza. Dzięki temu doskonale orzeźwia ciało dając wrażenie ochłodzenia. 

grafika

Firmy nie podają szczegółów dotyczących przetargu.Axe to kolejna marka Unilever Polska w portfolio agencji. Pod koniec 2018 roku agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną lodów Breyers Delights w digitalu oraz działania eventowe.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu