Agencja Streetcom wygrała przetarg Leifheit

Do grona klientów obsługiwanych przez Streetcom dołączyła firma Leifheit. Pierwszym projektem agencji jest kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Streetcom wygrała przetarg Leifheit

Produktem, który jest głównym bohaterem pierwszej kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki Leifheit  jest suszarka ogrodowa Linomatic 500 Deluxe Cover. Producentowi zależy na podkreśleniu jej atutów – stabilności, funkcjonalności, praktyczności – umożliwia powieszenie ubrań łącznie z aż 5 prań i łatwo suszyć na niej większe rzeczy takie jak pościel czy obrusy, bo długość jej linek to 50 m.

Głównym hasłem prowadzonych działań jest claim „najlepsza pod słońcem”, który ma podkreślać to, że Linomatic 500 Deluxe Cover to suszarka ogrodowa.

Agencja Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z micro influencerami. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości produktu, wyeksponowanie unikalnych cech suszarki ogrodowej Linomatic 500 Deluxe Cover, ale również odmłodzenie wizerunku marki oraz dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta pod adresem leifheitsklep.pl

Kampania trwa do końca maja.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela