Agencja Warszawa rozpoczyna obsługę reklamową PKP Intercity

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę reklamową. W jego finale pokonała pokonała agencję Publicis, a wcześniej walczyła też m.in. z ZPR Media i DSK.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do przetargu PKP Intercity zgłosiło się w sumie 8 firm. Były to: Agencja Warszawa, Publicis, agencja reklamowa DSK, Radna, AD Craft Media, Crraft Worldwide, Art Group i ZPR Media.

Do finału przetargu PKP Intercity zaprosiła Agencję Warszawa (91 pkt.) i Publicis (79 pkt.) , by ostatecznie do współpracy wybrać Agencję Warszawa.

Agencja ta będzie świadczyć dla kolejowej spółki usługi interaktywne i kreatywne, przygotowywać strategię promocji w kanałach online, kreację materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych, tworzyć strategię promocyjną ofert, produktów i wydarzeń, itp.

PKP Intercity nie podała, na jak długo została zawarta i jaka jest wielkość budżetu powierzonego do obsługi Agencji Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"