Agencje Ciszewski w Grupie Publicis

Grupa Publicis przejęła trzy spółki działające w ramach Ciszewskiego. Zostaną one włączone do MSLGroup.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Publicis przejęła 100 proc. udziałów spółek Ciszewski PR, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Financial Communications. Wszystkie będą działać w ramach MSLGroup w Polsce, na której czele stanie Jerzy Ciszewski, założyciel i właściciel agencji Ciszewski. I tak Ciszewski PR będzie funkcjonować pod nazwą Ciszewski MSL jako główna agencja MSLGroup w Polsce, obok istniejącej dotychczas agencji MSL Warsaw, która działa głównie w zakresie healthcare, korporacyjnym i komunikacji konsumenckiej. Z kolei Sebastian Hejnowski, obecnie pełniący funkcję dyrektora zarządzającego Ciszewski PR, zostanie dyrektorem operacyjnym MSLGroup Poland i będzie wspierany przez  Monikę Perek, dyrektora zarządzającego MSL Warsaw. Paweł Tomczuk, współzałożyciel Ciszewski Financial Communications, będzie nadal zarządzał spółką pod nową marką - Ciszewski MSL Financial Communications. - Ciszewski to fantastyczna agencja, a jej przejęcie daje nam jeszcze silniejszą pozycję, dzięki której będziemy dalej rozwijać się w Europie Środkowo-Wschodniej - przekonuje Olivier Fleurot, CEO MSLGroup. - Od dwóch lat, od kiedy znam Jerzego i Sebastiana, dzielimy najlepszymi praktykami i współpracujemy przy obsłudze klientów - podkreśla. - Ta transakcja otwiera nam dostęp do unikalnego know how i daje szereg nowych możliwości biznesowych - zaznacza Jerzy Ciszewski. Warunki finansowe przejęcia agencji Ciszewski przez MSLGroup nie zostały ujawnione.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK