„Agent” nie zniknie z TVN, będzie kolejna edycja. „Nie rezygnujemy z wersji z gwiazdami”

Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności drugiego sezonu reality-show „Agent - Gwiazdy” i chce kontynuować format. W trzeciej serii, która trafi na antenę prawdopodobnie za rok, także wystąpią celebryci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Agent” nie zniknie z TVN, będzie kolejna edycja. „Nie rezygnujemy z wersji z gwiazdami”

Drugą odsłonę „Agenta” nakręcono w Argentynie. W programie udział biorą: Olga Frycz, Marek Włodarczyk, Alan Andersz, Piotr Kędzierski, Jarosław Kret, Odeta Moro, Tomasz Niecik i Julita Fabiszewska, Mateusz Maga, Edyta Zając-Rzeźniczak, Joanna Jędrzejczyk, Daria Ładocha, Agnieszka Rylik i Michał Będźmirowski. Prowadzącą jest Kinga Rusin, a producentem - firma Jake Vision.

„Agent - Gwiazdy 2” na antenie TVN pokazywany jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 14 lutego br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia widownia trzech odcinków reality-show wyniosła 1,53 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,80 proc. w grupie 16-59.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności „Agent - Gwiazdy” i chce kontynuować widowisko. Na razie TVN skupia się na zaplanowanym na jesień drugim sezonie „Azja Express”.

- Rzeczywiście „Agent” świetnie się ogląda, a widownia wręcz rośnie w trakcie sezonu. W tej sytuacji decyzja o kolejnej edycji wydaje mi się formalnością, ale to jeszcze nie jest czas na oficjalne potwierdzenie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Duże widowiska rozrywkowe w TVN są realizowane rok do roku. Stacja jeszcze nie ustaliła z Jake Vision, w jakim kraju miałaby się odbyć kolejna seria programu i jakie koszty się z tym wiążą (emitowany rok temu sezon zrealizowano w RPA).

Na razie TVN nie zamierza też rezygnować z wersji „Agenta” z celebrytami, bo została dobrze przyjęta przez widzów. Oznacza to, że wiosną 2018 roku w programie o nagrodę główną rywalizować będą gwiazdy.

- Rozumiem, że niektórzy tęsknią za wersją ze zwykłymi ludźmi i nie wykluczam, że do niej kiedyś wrócimy, ale zapewne jeszcze nie w przyszłym roku - tłumaczy nam Bogdan Czaja.

Warto dodać, że „Agent - Gwiazdy”, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 340 tys. widzów, ale ma minimalnie większy udział w grupie komercyjnej. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,87 mln osób, a ich udział wynosił 13,59 proc. w 4+ oraz 17,41 proc. w 16-49.

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji