Agnieszka Barej i Agata Dzięcielewska awansowały w Procter & Gamble Polska

Agnieszka Barej objęła funkcję brand managera, a Agata Dzięcielewska - brand operations integration managera w pionie marketingowym Procter & Gamble Polska. Barej pracuje w koncernie od ośmiu, a Dzięcielewska od dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Barej (na zdjęciu z lewej) jako brand manager będzie odpowiadać za marki Gillette, Old Spice i Venus. Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązki media planning & operations leadera na Europę Centralną. Barej pracuje w Procter & Gamble Polska od połowy 2005 roku. Wcześniej pełniła funkcje m.in. communication managera kategorii kosmetyków dla dzieci i kobiet oraz brand managera Lenor na północną część Europy Środkowej.

Agata Dzięcielewska jako brand operations integration manager będzie odpowiadać za kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry w Europie Środkowej. Poprzednio pełniła funkcję commercial operations managera produktów do pielęgnacji skóry w Europie Środkowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji