Agnieszka Dygant w reklamie Garnier

'Intensywny kolor bez zniszczonych włosów' - to hasło nowej kampanii reklamowej dla Garnier przygotowanej przez polski oddział agencji reklamowej Publicis.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spot reklamowy promuje gamę farb koloryzujących do włosów Garnier Color Naturals, wzbogaconą o odżywkę po koloryzacji. Bohaterką spotu jest aktorka Agnieszka Dygant - ambasador marki Garnier.

Nowa kreacja Garnier Color Naturals stworzona przez Publicis to kontynuacja kampanii wizerunkowej farb Garniera, która rozpoczęła się 1 kwietniu br.

     

Tym razem akcja spotu rozgrywa się w gabinecie masażu. Masażystka jest zachwycona kolorem włosów klientki. „To dzięki farbie Garnier Color Naturals z podwójną porcją olejku z oliwek” – ujawnia sekret aktorka. - „Pierwsza porcja, zawarta w farbie, wnika we włosy, druga, w dodanej odżywce, nadaje im blask” – mówi aktorka i podkreśla kolejny walor nowej farby Garnier Color Naturals: „Pokrywa siwe włosy”, zachęcając jednocześnie masażystkę do jej wypróbowania.

„Naszym celem było podkreślenie, że dzięki dodanej do produktu odżywce po koloryzacji, Garnier Color Naturals jest jedyną farbą na rynku zawierającą dwie porcje odżywczego olejku z oliwek, który chroni włosy podczas koloryzacji, zapewniając im wyjątkową miękkość i blask. Jestem przekonana, że przekaz ten będzie jeszcze bardziej nośny dzięki obecności w filmie reklamowym popularnej aktorki, jaką jest ambasador marki Garnier - Agnieszka Dygant" - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

    

Emisja spotu rozpoczęła się 11 czerwca 2007 w TVP, TVN i Polsacie, a także w kanałach tematycznych. Kreacja telewizyjna od 15 czerwca do 19 lipca zostanie wsparta przez reklamy prasowe w takich tytułach jak: Claudia, Poradnik Domowy, Naj, Dobre Rady, Oliwia, Viva, Pani Domu, Przyjaciółka. Natomiast od lipca 2007 rusza reklama outdoorowa.

Media zaplanował ZenithOptimedia Group.

Kampania – Intensywny kolor bez zniszczonych włosów

Klient: L`Oreal Polska:Przedstawiciel klienta: Agata Patkowska - Dyrektor Marketingu Garnier-MaybellineMichał Breś - Senior Brand Manager

Agencja: Publicis Client Service:Agnieszka Wichracka – Group Account Director Monika Rendzner - Account ManagerMonika Zaręba – Account Executive

Kreacja:Alex Boucher - Art DirectorBartosz Mularczyk – Art Director Julia Wójcik – CopywriterStuart MacLeod – reżyser

Produkcja:Cezary Szostek

Dom Mediowy: ZenithOptimedia Group

Początek kampanii: 11.06.2007.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online