Agnieszka Korotyńska odpowiada za PR w Grupie ZPR

Agnieszka Korotyńska objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w dziale PR Grupy ZPR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dział PR Grupy ZPR to nowo utworzona komórka, zajmująca się obsługą spółek tego holdingu - m.in. Muratora, Grupy Radiowej Time (Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM) oraz IDMnet - w zakresie public relations.

Korotyńska zajmie się w szczególności realizacją działań wizerunkowych i będzie koordynowała komunikację wewnętrzną w Grupie Radiowej Time oraz w firmach internetowych IDMnet, Afilo i AdAction.

Korotyńska zajmowała się wcześniej kompleksowo komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Fundacji "Polskie Orły", organizatora Międzynarodowego Pikniku Lotniczego w Góraszce. Jest absolwentką japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie kończy podyplomowe studia dziennikarskie, również na UW.

Prace działu PR Grupy ZPR koordynuje Joanna Krzyżaniak, PR manager Muratora i Grupy Radiowej Time.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji