Agnieszka Milak dyrektorem marketingu „Faktu”

Agnieszka Milak obejmuje stanowisko dyrektora marketingu „Faktu”. W Axel Springer Polska pracuje od ponad sześciu lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu „Faktu” Agnieszka Milak będzie odpowiadać za realizację strategii marketingowej, promocję i działania wizerunkowe tego dziennika. Marketingiem „Faktu” kieruje już od grudnia ubiegłego roku, ale wcześniej zajmowała stanowisko p.o. dyrektora, zastępując Ewę Lampart.  

grafika

W pionie marketingu Axel Springer Polska Agnieszka Milak pracuje od lutego 2004 roku. W tym czasie pełniła funkcje brand managera i marketing managera – w różnych okresach zarówno „Faktu”, jak też „Dziennika”. Wcześniej była związana z agencjami reklamowymi J. Walter Thompson Parintex (obecnie JWT) i Tequila Poland (obecnie Tequila/Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+