Agnieszka Rutkowska dołączyła do WeDare

W październiku Agnieszka Rutkowska została influencer marketing product ownerem w agencji reklamowo - marketingowej WeDare.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Rutkowska dołączyła do WeDare
Agnieszka Rutkowska

"W tym miesiącu dołączyła do nas Agnieszka Rutkowska, która objęła stanowisko Influencer Marketing Product Ownera. Agnieszka będzie odpowiedzialna za rozwój działań związanych z influencer marketingu w WeDare. Jej doświadczenie sięga czasów, gdy na Facebooku nie było reklam, a influencerów nazywano blogerami" - przekazała agencja na LinkedInie.

Screen
Screen © LinkedIn WeDare | WeDare

Rutkowska od ponad 3 lat jest co-ownerem w agencji reklamowej bolt bets studio. Od 7 lat jest także academic tutorem w Collegium Civitas.

Od lutego do sierpnia br. była head of brand w Mięsnej Paczce. Przez 9 lat (2012-21) pracowała w On Board Thing Kong, gdzie finalnie awansowała na director of business development. Była także social media consultantką w Box Network Europe, PR&account managerką w Lama Media, PR managerką w faceAADDICTED oraz wydawczynią i reporterką w ATM Grupa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana