Na nowym stanowisku Siuzdak odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl, m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych. Jest również odpowiedzialna za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).
- Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów - opisuje Paweł Wujec, dyrektor segmentu internet w Agorze.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-bauer-dyrektorem-marketingu-gazety-wyborczej-odchodzi-joanna-kmiecicka ##
Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych.

W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe i zajmowała się projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.











