Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka w Creative Studio LiquidThread

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread (Publicis Groupe), którym zarządza Piotr Długołęcki jako creative studio director, dołączyli Agnieszka Soczewka na stanowisku senior art director i Tomasz Sujka w roli senior graphic designera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka w Creative Studio LiquidThread

Soczewka i zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.

Agnieszka Soczewka, senior art director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako Art Director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura.

Tomasz Sujka, senior graphic designer w LiquidThread ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej.  Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela