Agnieszka Trysła i Marcin Barcz poza zarządem TVN, ale bez zmian w obowiązkach

Członkami zarządu TVN nie są już dyrektor personalna Agnieszka Trysła oraz dyrektor komunikacji korporacyjnej Marcin Barcz. Firma zapewnia, że to tylko formalna zmiana, a Trysła i Barcz mają dotychczasowy zakres odpowiedzalności.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W Krajowym Rejestrze Sądowym Agnieszka Trysła i Marcin Barcz z zarządu TVN zostali wykreśleni w zeszłym tygodniu. Trysła była w zarządzie spółki od wiosny 2018 roku, a Barcz - od lutego 2019 roku.

- Zmiany mają wyłącznie formalny charakter. Faktyczny zakres odpowiedzialności Marcina Barcza jako dyrektora komunikacji korporacyjnej TVN Grupa Discovery oraz Agnieszki Trysły jako dyrektora P&C (people & culture) nie ulegają zmianie - przekazano portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe spółki.

Członkami zarządu TVN są obecnie Edward Miszczak i Piotr Tyborowicz (obaj od jesieni 2012 roku), Dorota Żurkowska-Bytner i Rafał Ogrodnik (od połowy 2018 roku), Dominika Stępińska-Duch (od połowy 2019 roku) oraz Michał Samul (od końcówki 2019 roku).

Agnieszka Trysła w TVN od 13 lat, Marcin Barcz od 2 lat

Agnieszka Trysła w TVN Grupie Discovery pełni funkcję dyrektor ds. HR, odpowiada za strategię personalną spółek TVN i Discovery Polska.

Z TVN jest związana od 2007 roku, stanowisko dyrektorskie objęła w 2012 roku. Jest strategicznym partnerem w zakresie budowania i wdrażania polityki personalnej, wielokrotnie uczestniczyła w audytach HR oraz due diligence W latach 2003-2007 pełniła funkcję koordynatora ds. rozwoju i motywacji w Presspublice (obecnie Gremi Media) wydającej m.in. „Rzeczpospolitą”, a wcześniej przez trzy lata pracowała w Agorze.

Trysła współtworzyła klub HRMedia zrzeszający od 2000 roku firmy mediowe oraz działa w ramach Vital Voices Chapter Poland.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-tvn-w-2020-roku,7170394986727041a ##

Marcin Barcz jako dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej odpowiada w TVN Grupie Discovery za nadzór na komunikacją korporacyjną, wewnętrzną i government affairs oraz projekty z obszaru CSR.

Z branżą komunikacji jest związany od 30 lat. W latach 2016-2019 był partnerem w agencji Digital Matters, w latach 2011-2015 pełnił funkcję dyrektorską w Loyalty Partner, a w latach 2007-2010 pracował jako dyrektor zarządzający w agencji Leo Burnett.

Wcześniej przez 11 lat pracował w koncernie Coca-Cola, m.in. jako dyrektor ds. relacji zewnętrznych, rozwoju biznesu i sprzedaży oraz członek zarządu. W pierwszej połowie lat 90. był członkiem zarządu i zastępcą dyrektora zarządzającego w agencji Burson-Marsteller.

Roszady w zarządach TVN i Discovery Polska

We wrześniu ub.r. z TVN pożegnał się prezes Piotr Korycki. Jednocześnie zlikwidowano pełnioną przez Edwarda Miszczaka funkcję wiceprezesa. Miszczak pozostaje w zarządzie spółki, TVN w zeszłym tygodniu zdementował informację, jakoby wiosną menedżer miał przejść na emeryturę.

Po odejściu Koryckiego szefową zespołu zarządzającego firmami TVN i Discovery Polska jest Katarzyna Kieli, dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-wiosna-2021-ramowka-nowosci-kontynuacje-opinie-chylka-rewizja-we-wtorki-tajemnica-zawodowa-w-srody,7170395112179841a ##

Natomiast w grudniu Katarzyna Kieli odeszła z zarządu Discovery Polska, w którym była od założenia firmy w 2001 roku. Jej miejsce zajął Grzegorz Ziółkowski.

Zmiany nastąpiły też w zarządach spółek zależnych TVN i Discovery Polska. Pod koniec listopada ub.r. do zarządu Green Content, nadawcy stacji Metro, zostali powołani Edward Miszczak i Dominika Stępińska-Duch, zastąpili Dorotę Żurkowską-Bytner. Miesiąc wcześniej Żurkowska-Bytner została członkiem zarządu TVN Digital, a Dominika Stępińska-Duch dołączyła do rady nadzorczej tej spółki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-2020-rok-lider-tvn24-opinie-historia-powstania-kiedy,7170402468640897a ##

W 2019 roku TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma na koniec roku zatrudniała 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania.

Natomiast spółka Discovery Polska w 2019 roku osiągnęła wzrost przychodów o 18,3 proc. do 113,97 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 5,3 mln zł zysku do 7,92 mln zł straty. Przesądziło o tym obniżenie z 33 mln zł do zera posiadanych udziałów Green Content, nadawcy kanału Metro. Green Content miał 10,23 mln zł wpływów, 22,02 mln zł kosztów operacyjnych i 10,99 mln zł straty netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski