Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz w Heurece

Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz rozpoczęli pracę w agencji Heureka. Wilczek objęła stanowisko senior art directora, Cedzyński – senior copywritera, a Sycz –art directora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Wilczek przeszła do Heureki z agencji reklamowej BBDO Warszawa, w której pracowała przez ostatnich 11 lat. Wcześniej była związana z GGK Direct Warszawa. W Heurece objęła takie samo stanowisko, które zajmowała ostatnio w BBDO – senior art directora. W trakcie swojej kariery tworzyła kampanie dla takich firm jak m.in. Wrigley, Telekomunikacja Polska, Bayer, Pepsico, Tetley, Wella, Frito Lay, Dr Oetker, Cadbury i Canal+.

Natomiast Piotr Cedzyński przejął w Heurece funkcję senior copywritera. Ostatnio pracował w Scholz & Friends Warszawa – najpierw jako senior copywriter, a następnie jako dyrektor kreatywny. Wcześniej był również związany z agencją McCann Ericsson. Przygotowywał kampanie dla takich firm jak Algida, Gillette, L’Oreal, Mercedes-Benz, Nescafe i PKO BP.

Z kolei Michał Sycz pracował wcześniej jako art director w agencji SoInteractive, a poza tym przygotowuje własne projekty i zajmuje się fotografią studyjną. W Heurece objął stanowisko junior art directora.

Heureka uzasadnia zatrudnienie tych pracowników pozyskiwaniem nowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day