Agnieszka Wirtwein-Przerwa jako business unit director segmentu zdrowie i parenting w Grupie ZPR Media jest odpowiedzialna za strategię biznesową, produktową i redakcyjną, budowanie spójnych działań marketingowych, realizację celów biznesowych oraz rozwój serwisów poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl i beszamel.pl.
Ponadto odpowiada za zarządzanie zespołami redakcyjnymi segmentu zdrowie i parenting. Raportują jej bezpośrednio redaktorki naczelne serwisów.
Ostatnio, od początku sierpnia br., Agnieszka Wirtwein-Przerwa pracowała w Grupie naTemat, gdzie jako head of product rozwijała serwis biznesowo-technologiczny Innpoland.
W latach 2017-2021 była związana z Burda Media Polska. Najpierw pełniła funkcję szefowej serwisów popularnonaukowych Focus.pl i National-Geographic.pl, a następnie head of digital engagement obszaru podróże, nauka, zdrowie i sport, odpowiadając za strategię biznesową, produktową i redakcyjną. Była też członkiem zespołu reprezentującego wydawnictwo w zwycięskim projekcie Tellastory w ramach Google Digital News Initiative.

Wcześniej przez 10 lat pracowała w Agorze, gdzie rozwijała obszar parenting, m.in. w roli product ownera aplikacji mobilnych. Pracę w mediach zaczynała jako reporterka w Radiostacji (Eurozet).











