Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka będą udziałowcami Agencji Whites

Agencja digital marketingowa Whites będzie miała nowych udziałowców. W ramach drugiej edycji programu pracowniczego akcje pracodawcy otrzymają Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka będą udziałowcami Agencji Whites
od lewej: Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik oraz Anna Mościcka

Agencja Whites zakończyła pierwszą turę programu pracowniczego, w ramach którego dodatkowe udziały objęli Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Firma rozpoczęła właśnie drugą edycję programu, który w kolejnych latach umożliwi objęcie udziałów przez nowych kluczowych pracowników – Agnieszkę Zawadzką, Marcina Kubika i Annę Mościcką.

Agnieszka Zawadzka pracuje w Whites od 4,5 roku, obecnie jako szefowa działu badań i analiz, który realizuje badania na podstawie big data oraz tworzy autorskie narzędzia. Przy jej wsparciu agencja wyspecjalizowała się w tworzeniu efektywnych platform contentowych dla dużych marek.

Marcin Kubik jest związany z agencją od 3,5 roku jako head of client service. Anna Mościcka ponad trzy lata temu stworzyła w Whites zespół social media. Obecnie jako szefowa content studio rozwija jego kompetencje zarówno w obszarze social media, jak i content marketingu. Rozszerzyła również dział o kompetencje kreatywne.

Agencja Whites odmówiła odpowiedzi na pytania, ile procent udziałów obejmą wymienieni pracownicy. Firma nie podaje też, jak obecnie wygląda struktura udziałowców. Wiadomo jedynie, że udziałowcami są założyciele Maciej Woźniak (prezes) i Jakub Zieliński wiceprezes) oraz osoby, które przystąpiły 4 lata temu do pierwszej edycji programu pracowniczego: Anna Ałaszkiewicz oraz Łukasz Żytko.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem