Agora, Eurozet i Time SA wprowadzają nowy pakiet reklamowy

Grupa Radiowa Agora, Grupa Eurozet i Grupa Radiowa Time SA tworzą nowy, wspólny pakiet handlowy o nazwie „Drapacz Chmur Young i Radio ZET”. Do pakietu „Drapacz Chmur +” dołączą nowe stacje.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

To uzupełnienie oferty „Drapacz Chmur + i Radio ZET”, która została wprowadzona na rynek w styczniu 2008 roku. W skład „Drapacza Chmur Young i Radio ZET” wejdą sieci Antyradia, Eska, Eska Rock, Planety FM i Roxy FM oraz ogólnopolskie Radio ZET.

„Drapacz Chmur Young i Radio ZET”  ma umożliwić realizację ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Oferta kierowana jest do reklamodawców pragnących dotrzeć do słuchaczy w wieku 15-35 lat, zamieszkujących w dużych miastach. Nowa oferta obowiązuje od 4 maja br.

Jednocześnie z tym dniem zmianie ulegają cenniki pakietów. Średnia wartość podwyżki pakietu Drapacz Chmur Young w paśmie komercyjnym 06:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w porównaniu z cennikiem z 2008 roku wynosi 9,2%. Obecnie cena spotu pakiet wynosi od 2200 zł netto do 10 770 zł netto (stawki cennikowe). Średnia wartość podwyżki pakietu Drapacz Chmur + w paśmie komercyjnym 06:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku, w porównaniu z cennikiem z 2008 roku wynosi 6,9%. Obecnie cena spotu pakiet wynosi od 1300 zł netto do 13 900 zł netto (stawki cennikowe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu