Agora: nie zamykamy HappyDay.pl, tylko stawiamy na turystykę

Serwis zakupów grupowych HappyDay.pl nie jest przygotowywany do zamknięcia, tylko repozycjonowany w kierunku sprzedaży ofert turystycznych - informują przedstawiciele Agory. HappyDay.pl działa od czerwca ub.r.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O tym, że Agora przymierza się do zamknięcia HappyDay.pl, poinformował w zeszłym tygodniu NaTemat.pl, uzasadniając, że serwis nie przyjmuje już nowych ofert od firm, a jego szefowa Dominika Derewicz jest na długim urlopie. Tymczasem przedstawiciele Agory w rozmowie z Wirtualnemedia.pl stanowczo dementują tę informację. - Nie zamykamy HappyDay.pl, a wygaszanie ofert jest związane ze zmianami, które wprowadzamy właśnie w serwisie. Profilujemy jego ofertę, koncentrując się wyłącznie na sprzedaży polskich i zagranicznych usług turystycznych - opisuje Jolanta Jędrysek z biura prasowego firmy.

HappyDay.pl został uruchomiony z początkiem czerwca ub.r. Na starcie prezentował oferty ogólnopolskie z 7 miast (więcej na ten temat), a obecnie zawiera oferty z ok. 20 miast. Największą popularność serwis osiągnął w lipcu, kiedy odwiedziło go 410 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius). W kolejnych miesiącach miał po 300-350 tys. użytkowników, a w lutym br. - 365 tys. real users i i 1,2 mln odsłon.

- Serwis jako przedsięwzięcie w pierwotnym kształcie nie spełniał naszych oczekiwań, dlatego zdecydowaliśmy się sprofilować jego ofertę na sprzedaż ofert turystycznych - przyznaje Iwona Połóg, dyrektor produktów kuponowych w Agorze. - Przy czym przez prawie rok od uruchomienia HappyDay.pl udało nam się zbudować jego markę, a przede wszystkim stworzyć obszerną bazę użytkowników - zaznacza.

W ub.r. swoje serwisy zakupów grupowych podobnie jak Agora udostępniło kilku innych dużych wydawców internetowych: Ringier Axel Springer Polska, Presspublica, Allegro i Grupa o2. Jak na razie zamknięto dwa z tych portali: OKazje.rp.pl Presspubliki oraz - już po czterech miesiącach od startu - Ruszaj.pl Grupy o2 (więcej na ten temat).

Zdecydowanym liderem serwisów zakupów grupowych w Polsce jest Groupon, który w lutym br. miał 3,3 mln użytkowników. Kolejne w zestawieniu witryny Citeam.pl (Grupa Allegro) i Gruper.pl odwiedziło po 1,2-1,6 mln internautów (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"