Agora wydaje magazyn „Kontynenty”

Agora w piątek 25 maja br. wprowadza na rynek nowy kwartalnik podróżniczy „Kontynenty”. - Oddajemy łamy znanym pisarzom, nagradzanym reporterom, fotografom i eseistom - podróżnikom i wędrowcom - zapowiada Dariusz Fedor, redaktor naczelny tytułu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znajdą się relacje z podróży i ich historie, wywiady, a także fragmenty najciekawszych, przygotowywanych do druku książek podróżniczych i reporterskich oraz zapowiedzi nowości wydawniczych z tego nurtu.

Z tytułem współpracują m.in. Andrzej Stasiuk, Wojciech Jagielski, Jacek Hugo-Bader, Paulina Wilk czy Krzysztof Varga. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. nieznane fotograficzne portrety autorstwa Ryszarda Kapuścińskiego.

Pismo jest przygotowywane w segmencie czasopism Agory, tworzą go również dziennikarze i reporterzy „Gazety Wyborczej”. Autorem jego szaty graficznej jest Andrzej Przygodzki, a ilustracji okładkowej - Piotr Leśniak. Dariusz Fedor, redaktor naczelny pisma, był dotąd redaktorem książek i serii wydawniczych w pionie Projektów Specjalnych Agory.

„Kontynenty” liczą 160 stron i kosztują 13,95 zł. Nakładu magazynu wydawca nie ujawnia.

Tytuł promowany będzie w prasie („Gazeta Wyborcza” i dziennik „Metro”, czasopisma Agory, „Newsweek”, „Forbes”), w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Roxy) oraz w portalu Gazeta.pl i serwisie Podroze.gazeta.pl. Działania przygotował wydawca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii