Nowa reklama Air France opowiada historię wspinaczki. Energiczna i zdeterminowana kobieta, alegoria Air France, w eleganckiej czerwonej sukni z niezmiernie długim trenem wspina się na sam szczyt Wieży Eiffla. Po drodze bohaterka uczestniczy w dynamicznie rozgrywających się scenach, które mają symbolizować atuty marki Air France – sztukę gościnności, francuską gastronomię, elegancję na pokładzie, czy uwagę poświęcaną najmłodszym podróżnym.
W ostatniej scenie kobieta dociera na sam szczyt wieży, z której rozpościera się bajkowy widok morza chmur, przywołujący moment poza czasem, który można poczuć tylko w samolocie. Długi tren sukni ulatuje na wietrze i znikając pozostawia mały czerwony akcent – symbol linii Air France. Film kończy nowe hasło reklamowe przewoźnika: "Elegancja jest podróżą. Air France".

Filmowi wideo, stworzonemu przez agencję Aura by Omnicom, towarzyszy utwór muzyczny Michela Legranda "Les moulins de mon cœur" w aranżacji francuskiej piosenkarki Juliette Armanet, który opracowano specjalnie na potrzeby klipu Air France.
Kampania reklamowa Air France z wykorzystaniem filmu trwa obecnie w USA, Kanadzie, Brazylii, Włoszech i Niemczech.











