Jak czytamy w komunikacie prasowym, "kampania o zasięgu międzynarodowym dotarła za pośrednictwem Facebooka oraz mediów należących do wydawnictw Ringier i Axel Springer do 70 mln użytkowników w ponad 150 krajach. Spoty Onetu były wyświetlane 80 mln razy, a na stronie: 100 Lat Polsko ponad 1000 razy złożono życzenia Polsce i Polakom".
W ramach akcji "100 lat Polsko", Onet przygotował plebiscyt na wybór filmów promujących Polskę za granicą, który miał na celu przybliżenie naszej ojczyzny obcokrajowcom.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-swieto-niepodleglosci-program-100-lat-polsko ##
Siedem spotów, które przygotowano na potrzeby plebiscytu, opowiada o wynalazkach lub ideach Polaków. W produkcjach pokazano aparat podsłuchowy, resory samochodowe, spinacz, witaminę B1, peryskop, łazik księżycowy i teorię heliocentryczną Mikołaja Kopernika.

Internauci wytypowali trzy najlepsze filmy - prezentują teorię heliocentryczną, łazik i resory samochodowe.

Kreacją spotów zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, zaś produkcję powierzono studiu Tank.











