Akcja ambientowa platformy "n"

Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanięsprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji "n". Działaniaw centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambientmediów i guerilla marketingu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W akcji bierze udział 350 specjalnie przeszkolonych hostess,promotorów i animatorów. Na terenie ponad 100 centrów handlowychbędzie można spotkać hostessy przebrane za pilota do nboxa orazskonsultować się z promotorami w punktach sprzedaży telewizji nowejgeneracji "n". Dodatkowo umieszczono pudełka będące atrapamiprezentów świątecznych i naklejki na podłogach.

Celem akcji jest przyciągniecie klientów do salonów firmowychtelewizji nowej generacji "n", zainteresowanie ofertą orazpodkreślenie, że nbox jest wspaniałym pomysłem na prezentświąteczny. Dzięki tym aktywnościom marka "n" może zaistnieć wczasie i miejscu, w których konsumenci są tuż przed podjęciemdecyzji o wyborze prezentu na święta.

Wartość budżetu akcji, zaplanowanej na okres trzechprzedświątecznych weekendów nie została ujawniona. W tym samymczasie prowadzone są również działania reklamowe w telewizji,prasie, radiu, internecie i kinach.

Działania zostały opracowane i przygotowane przez dom mediowyStarcom oraz Grupę Białko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu