Aldi notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki własnej Mamia

Sprzedaż produktów marki własnej sieci sklepów Aldi - Mamia wzrosła w 2022 roku o 43 proc. w porównaniu z 2021 rokiem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aldi notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki własnej Mamia

Na podstawie badań własnych Aldi Polska ocenia, iż sprzedaż produktów marki własnej Mamia w 2022 roku wzrosła o 43 proc. w stosunku do 2021 roku.

Teraz Aldi zmienia szatę graficzną chusteczek nawilżających dla dzieci marki Mamia. Nowe opakowanie jest teraz utrzymane w pastelowej palecie barw, dodano również ilustracje zwierząt - po to, aby stało się jeszcze bardziej atrakcyjne dla użytkowników i wpisywało się w najnowsze trendy produktów dla dzieci. Dodano również elementy graficzne podkreślające zalety i cechy produktu.

Aktualnie w ofercie marki Mamia jest łącznie 10 produktów. Są to: chusteczki nawilżające, pieluszki, żel do mycia i szampon 2w1, czy gąbki. Produkty te nie są testowane na zwierzętach, a składy są dokładnie weryfikowane na każdym etapie produkcji.

- Pod koniec 2021 wprowadziliśmy pieluchomajtki marki Mamia do naszej stałej oferty, aby poszerzyć asortyment artykułów dla dzieci o te produkty, które są najbardziej potrzebne. Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i nieustannie ulepszamy naszą ofertę. Dowodem tego jest ciągły wzrost sprzedaży - w 2022 roku odnotowaliśmy aż 43 proc. wzrost sprzedaży, co przedkłada się na rosnący trend zakupowy tej kategorii w naszych sklepach. Cieszy nas to, że coraz więcej rodziców i opiekunów udaje się na zakupy do Aldi – mówi Monika Omasta, manager kategorii w Aldi Polska.  

Jak wynika z badań własnych dyskontera najpopularniejszymi produktami marki własnej Mamia są obecnie chusteczki nawilżające dla niemowląt (80 sztuk w opakowaniu), gąbka dziecięca oraz żel i szampon 2w1.  Rosnącą popularnością cieszą się także pieluszki Junior.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji