Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów

Sieć sklepów Aldi w nowej kampanii employer brandingowej "Moc, która się liczy"  pokazała własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andriannę i Monikę, którzy wcielają się w superbohaterów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów

Kampania #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap ruszył 12 września i potrwa do 31 października.

W najnowszej kampanii pojawiają się Kapitan Aldi, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielą się pracownicy Aldi - Patryk, Marcin, Andrianna i Monika. Filarem komunikacji jest spot wizerunkowy „Moc Aldi” z ich udziałem. Kandydaci będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują, poprzez wzięcie udziału w dedykowanej „psychozabawie”.

Na potrzeby kampanii sieć utworzyła landingpage mocaldi.pl z angażującą psychozabawą. Sieć zaplanowała szereg działań w social mediach, wykorzystując przy tym specjalny filtr na Instagramie, nośniki outdoorowe, w tym podświetlony billboard w ścisłym centrum Warszawy z pracownikami. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aldi-brand-heroes-kroliki-coski ##

Komunikacja będzie wsparta kampanią banerową na najpopularniejszych jobboardach – pracuj.pl i OLX.  Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow oraz dom produkcyjny Ikona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji