Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

Aleksandra Borycka zaczęła pracę jako consumer and digital director Castorama Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Amazonie, Kompanii Piwowarskiej i Drogeriach Natura.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szefowa marketplace’u Amazona przeszła do Castoramy

W Castorama Polska Aleksandra Borycka odpowiada za obszar cyfrowy. Do firmy przeszła z polskiego biura Amazona, w którym przez nieco ponad 2,5 roku pełniła funkcję head of marketplace.

Wcześniej Borycka przez siedem lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej. Zajmowała tam kolejno stanowiska starszego menedżera ds. przychodów, dyrektora ds. insightów oraz dyrektora ds. rozwoju nowych kategorii.

Była też związana m.in. z Drogeriami Natura (w latach 2012-14, jako dyrektor marketingu), Ruchem (w latach 2010-12, jako wicedyrektor ds. projektów strategicznych) oraz Roland Berger Strategy Consultants (w latach 2006-10, jako starszy konsultant).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce