„K MAG” to dwujęzyczne pismo lifestylowe, które, jak pisze wydawca, od ponad 14 lat wspiera młodych artystów. Nowy kierunek rozwoju magazynu i nowe trendy na rynku lifestyle’owym nadaje pracująca od roku na stanowisku dyrektor zarządzającej Aleksandra Charzewska.
„Wdrażanie strategicznych zmian powierzyłem Aleksandrze Charzewskiej, która dogłębnie zgłębia tajniki naszego portalu, zauważa i dba o potrzeby konsumentów, co pozwala jej na owocne współtworzenie sukcesu kmag.pl. Ola poza swoim sporym doświadczeniem w innych tytułach modowych i lifestyle’owych wniosła coś nieocenionego, czyli swoje młode spojrzenie i zaraźliwą energię” - mówi Mikołaj Komar, wydawca i redaktor naczelny „K MAG”. „Mija rok jej pracy w naszym zespole, a wypracowała sobie zaufanie i sympatię całej redakcji. Patrząc na nasze obfite plany sądzę, że Ola się dopiero rozkręca!” – dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kmag-pl-k-mag-urodziny-agnieszka-sielanczyk-mikolaj-komar,7169837589993089a ##
Charzewska rok temu została business managerką „K MAG”, w przeszłości pracowała w Burda Media Polska, gdzie pełniła funkcję koordynatorki projektów komercyjnych w serwisach Elle.pl, Glamour.pl i Kobieta.pl.
Magazyn podkreśla, że w 2026 roku świadomym konsumentem stanie się pokolenie Alpha [urodzeni od początku lat 10. XXI wieku – red.], które może mieć największa siłę nabywczą w historii. Według Charzewskiej, „generacja Alpha na pewno będzie konsumować wysokiej jakości treści, czyli fotografię, sztukę, publicystykę, przez online, o który wciąż intensywnie trzeba dbać”.
Nowy system
„Wraz z firmą Xfaang wdrożyliśmy nowy system, dzięki któremu strony ładują się szybciej, a koszty związane z zasobami serwerowymi są niższe. Tym samym zredukowaliśmy ślad węglowy kmag.pl o ponad 20% przy każdej wizycie na stronie. Zwiększyliśmy również bezpieczeństwo, przez co serwis jest bardziej odporny na ataki i naruszenie danych. Uzyskaliśmy wsparcie dla nowych funkcji, które wcześniej były trudne do zaimplementowania lub niemożliwe do osiągnięcia z użyciem starszej technologii. Poprawiliśmy również dostępność serwisu, by mogli z niego korzystać wszyscy użytkownicy niezależnie od ich ograniczeń” - mówi Charzewska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziennik-gazeta-prawna-nowe-logo-layout-cena-opinie,7173198266816641a ##











