- Moja praca związana jest często z podróżami i z życiem „na walizce”. Wyjazdy na plany filmowe, nocne zdjęcia czy podróże z teatrem w kraju i za granicą są bardzo wymagające, ale praca to moja pasja. Nie wyobrażam sobie żyć inaczej – mówi Aleksandra Popławska.
Aktorka dostała do dyspozycji model Cupra Ateca. W lutym ub.r. ta marka zadebiutowała jako samodzielny brand.Jak podaje Seat, współpraca Aleksandry Popławskiej z marką Cupra wpisuje się w nowy etap historii marki. Do wspólnego projektu zostały zaproszone osoby, które dzięki determinacji i ambicji uczyniły ze swojej pasji sposób na życie. Pierwszym ogłoszonym partnerem Cupry został Robert Karaś, światowy rekordzista w potrójnym Ironmanie, wymagającym przepłynięcia 11 km, przejechania 540 km na rowerze i przebiegnięcia 126 km. Przemierzenie tego dystansu zajęło sportowcowi 30 godzin 48 minut i 57 sekund.

Firma zapowiada, że już wkrótce marka wspólnie ze swoimi partnerami ogłosi projekt łączący świat sztuki, pasji, sportu i motoryzacji.
Współpraca Aleksandry Popławskiej i Roberta Karasia z Cuprą to część kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na rynek Polski. Partnerzy Cupry wezmą udział w dużym projekcie wizerunkowo-artystycznym.

Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR manager Cupra w Polsce, oraz Matylda Żemajtis i Wojciech Wołk-Łaniewski z agencji Walk PR.











