Alicja Basiewicz i Emilia Wilamowska awansowały w Optimum Media OMD

Alicja Basiewicz awansowała na group account directora a Emilia Wilamowska na CEE senior accounta w strukturach Optimum Media OMD.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Alicja Basiewicz będzie odpowiedzialna za koordynacje działań reklamowych w regionie CEE dla Johnson&Johnson Poland.  Zastąpiła Annę Podskarbi, która od lutego sprawuje obowiązki deputy managing directora w Optimum Media OMD. Basiewicz rozpoczęła pracę w branży w 2000 roku w domu mediowym Starcom, później doświadczenie zdobywała w Media Gruppa i MindShare. Od 2005 roku związana jest z Omnicom Media Group.

grafika

W zespole obsługującym Johnson and Johnson awansowała również Emilia Wilamowska. Obecnie zajmuje stanowisko CEE senior accounta - będzie odpowiedzialna za strategiczną obsługę marek z kategorii Beauty, Baby oraz Vision Care na rynku polskim.

grafika

Wilamowska od końca roku 2009 współtworzyła i rozwijała nową jednostkę w ramach istniejących struktur Optimum-media OMD, zajmującą się koordynacją działań mediowych dla Johnson&Johnson na rynkach CEE.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji