Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat

Alicja Gielniowska objęła stanowisko dyrektora działu digital w Grupie NaTemat. Będzie odpowiadać za strategię cyfrowego rozwoju, przychody i rozwój reklamowy w obszarze programmatic.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat
Alicja Gielniowska

Gielniowska do Grupy naTemat dołączyła w grudniu 2015 roku. Od samego początku zajmowała się rozwojem serwisów Grupy naTemat w ramach internetowego działu produkcji. To z niego wyodrębniono teraz dział digital. Przygotowywała m.in. takie projekty jak redesign serwisów naTemat.pl, Mamadu.pl, Innpoland.pl, czy Aszdziennik.pl, ale także uruchomienie weekendowego magazynu Bliss oraz zapoczątkowanie emisji i sprzedaży reklam wideo. Realizuje też projekt TruDat, który dotowany jest przez firmę Google.

- W przypadku utworzenia nowego działu mamy do czynienia ze sformalizowaniem stanu rzeczy, który istniał już od jakiegoś czasu . Dział tworzy kilka osób, które do tej pory były w ICP, a także rekrutowanych na nowo oraz pochodzących od naszych zewnętrznych partnerów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny portalu naTemat.pl i dyrektor operacyjny w Grupie naTemat.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. naTemat.pl zanotował 4,19 mln realnych użytkowników, 38,54 mln odsłon i 30:13 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, Mamadu.pl - 957,6 tys. użytkowników, 3,34 mln odsłon i 2:56 minuty średniego czasu korzystania., INNpoland.pl - 794,4 tys. użytkowników, 2,74 mln odsłon i 2:54 minuty średniego czasu, a ASZdziennik.pl - 472 tys. użytkowników, 1,23 mln odsłon i 5:20 minuty średniego czasu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia