Aliganza dla Toni&Guy

Fashion Agency Aliganza wygrała przetarg na obsługę brytyjskiej marki kosmetyków do pielęgnacji oraz stylizacji włosów Toni&Guy (w Polsce portfolio Unilever).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zadaniem agencji jest stworzenie pełnego modelu aktywacji brandu dla polskiego rynku: kreatywne wprowadzenie marki na rynek, opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, a także działania BTL oraz in-store. Za obsługę projektów będzie odpowiedzialny zespół kierowany przez Magdę Domaciuk.

Umowę podpisano do końca 2012 roku.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela